niedziela, 30 listopada 2014

Przepraszam

Heeeej znowu, chciałam was bardzo przeprosić za to co jakiś czas temu opublikowałam, nie miało to nic wspólnego z opowiadaniem, a było jedynie kawałkami z opowiadania mojej przyjaciółki, które do mnie wysłała. Zamiast wejść w "podgląd", opublikowałam to i wyszło dość niezręcznie. Jeszcze raz przepraszam, a jeśli chodzi o to opowiadania to naprawdę nie wiem, kiedy coś opublikuje, bo mój laptop się zepsuł i aktualnie mogę korzystać tylko z jej. Postaram się wrócić jak najszybciej, ale niczego nie obiecuje.

8 komentarzy:

  1. Haha :) Raczej każdy zrozumie ;) Czekam na pierwszy rozdział w takim razie:* /Krl

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam równiez kocham i całuje ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy bedzie rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż czekam na nowy rozdział i wchodzę niemalże codziennie na twojego bloga mając nadzieję, że coś dodalas.. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy neeeext??? :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już skończyłas z tym blogiem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bedzie nastepny? Czekam od tak długiej pory XD

    OdpowiedzUsuń