poniedziałek, 13 października 2014

Przerwa?

Niestety, przychodzę do Was z postem, który tym razem nie jest nowym rozdziałem. Zaczęła się szkoła, a ja ledwo znajduje czas, żeby choćby raz na tydzień wejść na tego błoga (nie mówiąc już o pisaniu rozdziału). Ostatnio mało czasu spędzam w domu, a jeśli już to nie znajduje czasu na napisanie czegokolwiek. Pomyślałam więc o krótkiej przerwie podczas której napisałabym kilka rozdziałów do przodu, żebym po powrocie mogła znowu dodawać je w miarę systematycznie. Od razu mówię, że nie zniknę na długo (w okolicach 1-3 miesięcy), mam tylko jeszcze dwa pytanka: Chcecie, abym dalej prowadziła to opowiadanie? Podoba Wam się taka fabuła? 

17 komentarzy:

  1. tak dalej chce zebys prowadzila tego bloga i fabula mi sie podoba mozesz ja zostawic taka jaka jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabuła jest bardzo fajna prowadź dalej :**

    OdpowiedzUsuń
  3. prowadz dalej, jesli chcesz oczywiascie ;* ale ja baedzo kocham te opowiadanie, fabula jest nie tuzinkowa, jezeli dla ciebie ma byc lepsza przerwa to czemu nie ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiscie, ze sie podoba. Pisz dalej. Jezeli potrzebujesz tej przerwy to ok. Poczekam :)
    ineedangelinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tak ! bardzo mi się podoba ! Miłej przerwy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham ten blloooogg poczekam nawet rok ech... no nie wiem czy rok ale poczekam xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta fabula, poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż szkoda, że robisz sb przerwe, ale wszyscy twoi czytelnicy jesteśmy z Tobą :) Mi osobiście podoba się bardzo fabuła i już nie mogę się doczekać twojego powrotu ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, pisz dalej, nie moge doczekac sie powrotu kochanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fabula jest swietna! Bede czekala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabuła jest wspaniała. Ogólnie to ff różni się od innych ;]]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fabuła jest cudowna, oryginalna przede wszystkim. Będe czekać aż kiedyś, coś napiszesz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że nam się podoba. Nie dość, że film (dla mnie) był epicki to jeszcze napisałaś to opowiadanie :) Powodzenia i życzę weny i czasu.
    PS. Po drodze zapraszam do siebie http://sacrificeddd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super czekam kiedy next :(
    kiedy wróci mój książę na białym koniu z nowym rozdziałem ? :/

    OdpowiedzUsuń